Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

Tahun 2010

Tahun 2010...
dr segi kerja, aku plan akn jd lebih baik,
akan berusaha untuk capai tahap yg aku mahu,
tp apa yyg penting, apa sj yg aku kecapi,
tak akn sekali2 aku membanggakan diri aku,
seperti mana kwn2 aku yg terlalu ramai yg berlagak,
sedangkan xperlu berlagak pon pd aku,
so aku akn cuba sedaya upaya supaya aku tidak seperti mereka2,
apa yg aku kecapi sekarang pun aku sudah byk bersyukur,
kerana setakat diploma punya kelulusan pun aku mampu dapat sebagaimana org degree dpt,
aku paling benci org berlagak, so aku akn cuba sedaya upaya untuk tidak berlagak seperti mn mereka, itu yg penting....
now just waiting appraisal yg akn dibuat bln ni,
agk xsbr menanti kerana 4 dr aku punya goal achieve,
huhuhuhu.....
dari segi pengajian degree aku,
aku akn buat yg terbaik pd thn ni,
lebih baik dan baik dr thn lepas....
thn lepas thn yg agk sukar pdku kerana menghadapi masalah kesihatan
thn ni aku akn cuba atasi segala rintangan2 yg dtg tuk capai target aku...
kalo tak, tak berbaloi duit aku kuar tiap2 bulan tuk byr blaja aku,
sanggup aku korbankan smart reader aidil, mmg sedih....
since aidil pon br 2 years, so aku pon xde la risau sgt aku spend money tuk study aku dlu,
cuma thn 2011, aidil 3 years, mmg aku akn hantar terus aidil masuk that class,
dia pon dh besar....xde la risau sgt...
dari segi aidil,
ermmmmm since this year 2010 aku blom hantar dia masuk smart reader,
aku akn bykkan stock2 buku and mainan yg membina minda dia tuk belajar,
aku akn bykkan luang ms dgn aidil, walaupon komitmen keje aku tinggi,
aku akn cuba luangkan ms yg berkualiti bila bersama my lovely son....
dr segi i n my hubby, ermmmm
akn terus cuba mengekalkan kebahagian yg dikecapi skrg,
amin amin amin.....

No comments: