Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 5, 2010

Adakah aku.....

Adakah aku peknen????
no
no
no
n
no
tp pelik gk ni, dh lewat almost 2 weeks dh aku punya peot nih,
adush, agk pening memikirkan,
xkn kut, coz planning baiknye.....
not this time n aku pon mmg xnk lg buat ms skang...
aku bz...mn leh ada baby lg...
lgpon pengalaman lama msih segar dlm ingtan ku ini...
tp dlm sudut hati ni xtau nape lately ni
teringin sgt2 lah baby girl...
alahai...apa aku ni....
smlm starting for year 2010 btul2 hari yg memenatkan aku dgn keje2 ofis ni...
btul2 berlambak coz terpaksa settle kan yg 2009 nye outstanding...
blom masuk yg 2010 lg....
xpe lah just doing my best...
huh hari ni nk kena pegi check up
hopefully negative...

No comments: