Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

Sambung cter...

heheheh bleh smbg lk cter ri tu..aku tdo la smlm, nk tdokan aidil dgn aku2 skali tdo..perkara biasa la bila bergelar ibu yg bekerja kan kan kan. ok kt mn yer stop??emmmm ok pastu bila dia kenalkan dia fakru azwary aku pon apa lg eri? serta merta je...kalo org lain mahu malu aku..tp mmg btul la kwn aku, xsangka lak dia nk buat bisness ngn company aku, upenye btul la dia dh alik kelate bak kata suria member aku lg sorang, br je dia tny aku eri keje kelate ke?..aku xtahu lk..br ni la tahu...mcm tu lah cternya...hehehehe...dh g sambung wat keje cter dh abis,aku pon xtahu nk cter apa lg nih..tunggu ada story lah aku cter...life aku membosankan...

No comments: