Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 12, 2009

Kenapa aku suka sgt lagu2 sedih

Adakah kerana hati aku tgh bersedih???adakah hati aku sudah hancur???persoalan yg hanya aku sj yg tahu...isi hati aku yg sebanarnya..apa yg aku nk sbnarnya dan apa yg aku xnk sbnarnya...tp adakah aku mampu utk luahkan???TIDAK sama skali krn tak kan ada org yg faham...hanya lagu2 sedih yg akn menjadi teman aku..aku mmg paling suka layan lagu2 yg menyanyat hati ni...ahhh aku stress yg melampau nihhhhhhh.....mcm mn jd mcm ni????
MATAHARIKU
Tertutup sudah pintu pintu hatikuYang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupkuKu harus relakanmu walau aku tak mau
Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh terhening menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi
Dengarlah matahariku suara tangisanku
Ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukkan waktu
Dengarlah matahariku suara tangisanku
Ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku
RUANG RINDU
Di daun yang ikut mengalir lembut
Terbawa sungai ke ujung mata
Dan aku mulai takut terbawa cinta
Menghirup rindu yang sesakkan dada
Jalanku hampa dan kusentuh dia
Terasa hangat oh didalam hati
Kupegang erat dan kuhalangi waktu
Tak urung jua kulihatnya pergi

Tak pernah kuragu dan slalu kuingat
Kerlingan matamu dan sentuhan hangat
Ku saat itu takut mencari makna
Tumbuhkan rasa yg sesakkan dada
Kau datang dan pergi oh begitu saja
Semua kutrima apa adanya
Mata terpejam dan hati menggumam
Di ruang rindu kita bertemu
ATAS NAMA CINTA
Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta

Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelengguDalam ikatan tanpa cinta
Atas nama cintaHati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta
Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta
AYAT AYAT CINTA
Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku di antara cinta yang rumit
Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekadar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan
Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamuBila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggalkan cinta
Ketika ku bersujud
Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

No comments: