Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

Hari Minggu Yg Membosankan

Hari ni, hari minggu yg btul2 membosankan,
aku hanya duk di rumah sj 2 hari weekand ni,
aku tak tahu nk g mn actually,
kebetulan keta palk kena masuk workshop,
aduiii keta tu minta duit la tu,
hangin je satu bdn aku ni.....
isnin mlm br siap keta aku tu,
nk kuar dgn wira? emmm...
xnk la aku, rs xbest dh naik keta lain,
hehehe sejak ada keta sndiri lg best naik yg sendiri..
dh la dr pg td lg aku dh bersihkan peti aku tu..
tunggu punya tunggu..org yg repair peti aku tu,
punya la lama nk hntr, katanya xde org,
kul 9 mlm br smpai....
murah giler dia amik peti aku...
nyesal giler rsnye jual, tp kalo tak jual,
aku nk letak mn peti lg satu...jual je lah...
tp sedikit frust la, coz peti yg aku repair tu,
xsebersih peti aku, peti aku bersih giler,
tp bleh dia amik murah je...
melayang lg duit aku 500...
PENING2, blum lg nk byr repair keta sok...
melayang lg 500 rsnye...nape la asyik2,
melayang je duit aku, yg masuk cuma ciput..
melayangnye melebihi, cm ne nk survive nih...
mn aku nk cr job yg bleh bg pulangan tuk aku..
pulangan yg cpt....PK2...
itu lah kehidupan namanya ayu..
jd apa yg perlu kau buat cuma sabar,
sabar dan sabar dan berusaha dan terima,
qada dan qadar Tuhan...
tapi apapun aku bersyukur diatas kurniaNya,
yang diberikan padaku...apa yg aku dapat sudah melebihi..
dari apa yang orang lain dapat...
Alhamdulillah....
hari minggu aku berakhir dgn blog yg aku tulis ni..
esok keje, tp dh kul 1 pg aku lum tdo lg,
hehehe dh nk tdo dh..bye..

No comments: