Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

Sekolah anak tak de air, office ibu jd mangsa

menarik tak topic tu, hihi...ini kes paip air sekolah aidil patah, so teacher terpaksa minta parents dtg amik anak coz susah nk mandi n basuk berak kencing anak2. aku plak tgh bz, nk tak nak terpaksa la bergegas blk amik aidil then bwk dtg ofis...at the same time bleh lupa lak ptg ada meeting. then dgn muka kesia aku ckp la ngn puan sri, sorry sy xdpt la nk join meeting coz si tecik ni ada susah coz dia xnk duk diam. puan sri plak, dia punya style, kalo aku tak de ibarat mcm patah 2 2 belah kaki dia, haaaaiiihhhhh, so dia dgn terpaksa, oklay wahida what to do, hihi sorry boss, u r the best lah....si aidil ni plak punya la lasak membuaskan diri dia dlm ofis aku, menyepahkan sume brg2....aku biarkan je la coz time tu mmg keje byk sgt2, esoknya msuk ofis blk terkezut beruk jeng jeng jeng....yg penting anak i dpt mandi coz aidil ni kalo kurang air, badan terus panas...
ini pic yg sempat aku snap dlm duk sibuk2 buat keje....coz tiba2 dia senyap upenya duk main nyorok2 kt sofa.


No comments: