Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 30, 2012

I Wish To...

Salam,
Hari ni rasanya nk bercerita pasal apa yg aku inginkan. I wish to, ermm kalo nk ikutkan rasanya macam byk je wish aku, tp lately ni since my MIL n FIL dh pass away, aku byk pkkan berkenaan hubungan adik beradik my husband, since parents diorang dh xde, mungkin hubungan diorg akn jd renggang coz masing2 dgn urusan masing2, but for me, i don't want that happen coz kalo bleh aku nk semua bersatu coz itu mmg impian aku masa muda2 dlu, if i get married, aku akn jd org yg akn menyatukan n mengeratkan lg hubungan antara keluarga, tp since kahwin mcm impian tu xjd kenyataan je coz byk benda terjd diluar kawalan aku, ermm tp xpe la, kita manusia hanya mampu merancang, Allah jua yg menentukan apa yg baik n buruk tuk kita. Now, plan aku, aku ingt aku nk aturkan buat family gathering mcm family day tuk diorg, tiap 3 bln skali ke, buat benda yg tak memerlukan modal yg byk, mcm family aku selalu buat is that kami pergi bakar ayam ikan kt tepi2 pantai ke, pergi mana2 tempat konvoi 2 3 buah biji keta ke, buat benda2 mcm tu je, so that anak2 akan lebih rapat sesama sendiri. ermmm tp tu la, minta2 agar Allah murahkan rezeki aku tuk mulakan 1st step dlm perancangan ni, so that lps tu biar ia menjadi activity bulanan or tahunan family....Amin kita sama2 doakan yg terbaik. aku hanya mahukan yg terbaik tuk family aku n keluarga 2 2 belah pihak.

No comments: