Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Alhamdulillah...

susulan dari post yg aku pergi ambil darah tuk check my kidney and finally hari jumaat lps dh g amik result, and the result is aku okay, buah pinggang aku okay, colestrol aku pun normal, no diabetis and currently everything is okay BUT doc tegaskan juga kat aku tuk makan ubat yg diberi accordingly and if pain tu still continue dia siap bleh ckp TLG dtg blk jumpa sy dgn tegasnye huhu terkejut juga aku, then cam biasala okay doc jawapan dr aku...but at the same time doc suh jumpa pakar ortopedic dlu tuk confirmation since buah pinggang no prob but sakit je manjang mayb juga bcoz of aku punya tulang belakang la and my appointment with that pakar is on 14 feb 2011 ni, then kita tgk la nnt apa keputusannya plak on that. tp since buah pinggang aku okay alhamdulillah, agak lega la dihati cuma pale masih duk pikir if everything is okay nape sakit je skang????
tak pe la, ikut je ckp my hubby dun think so much if not i will headache so kalo sakit kita makan ubat je ek jgn pk lebey2....
ini nk cerita sedikit mengenai persekolahan aidil since dh update blog ni, skali gus je lah cter...
ermm AIDIL???seorg ank yg terlalu manja n tak mahu kesekolah, hantar seminggu sekolah dia mengamuk xnk pergi, and then dia punya attitude byk sgt berubah sehinggakan aku tersgtla risau sb since aku paksa dia ke sekolah dia marah kt aku n papa dia, dia xnk berckp, xnk mkn, blk rumah duk je kt kerusi then senyap je kat situ n muka murung je mcm org stress memikirkan sesuatu, mlm2 nk tdo risau sb pkkan esoknye nk kena kesekolah...and yg paling teruk dia demam all the time mayb bcoz terlalu stress then kami decide stop dlu sekolah dia mayb dia xbleh adapt dgn suasana br lg and according tu papa dia, dia kecil lg coz kita xpernah hantar dia kt tempat yg ramai org so dia xbiasa n aidil plak sikap dia mmg xske dgn ramai2 org n last duit yg dh byr???? ermmm paham2 je lah yer....then kami decide hantar dia ke taska tempat anak kakak aku manala tahu kut2 ada org yg dia kenal dia akn bleh adapt dgn suasana sekolah tu...tp ermmm masih juga xbleh, so kami tersgt la kesian dgn keadaan dia kami xhantar lah dia lg, nasib baik kt taska ni aku ambil langkah berjaga2 byr by day, huhu...then apa lg lps tu kami pening pkkan mn la nk hantar si tecik comel kami tu tuk jaga coz kami kerja, kami plan amik maid tp maid nk dpt on the spot ni mmg la susah then maid skang alahai terlalu la mahal....tp risik2 dpt la sorang tp awal bulan 2 plak br leh start keje, sementara nk tunggu maid tu dtg cm ne??? pk punya pk...terpaksa la kami berulang hantar aidil pd pengasuh lama dia yg umah kami kat balakong tu, terpaksa la pg2 kuar rumah hantar dia dlu then patah blk ke cyberjaya huh...tp xpe la as long as aidil back to normal, mula2 dia xnk juga tp skang dh okay skit, sikap pun dh berubah to normal alhamdulillah huh syukur dugaan btul tp xpe dugaan tu menunjukkan Allah syg padaku dan Allah pernah bersabda juga aku lupa ayat mn yg mengatakan harta mu, anak2 mu adalah dugaan utkmu, nnt la aku tgk blk ayt mn then aku bgtahu yer.Then now aku tgh pk, bleh ke aidil dgn maid yg aku ambil tu...haaaihhhh kalo xbleh juga mmg pening aku nk pkkan mcm mn lg nk settle...harap2 bleh la yer adik, kesian kt ibu yer dik...luv u aidil afif daniel satu2 insan teristimewa in my life after husband la yer kan nnt tecik hati plak huhuhu...daaaa nk blk dlu nk jemput puteraku itu....

No comments: