Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 1, 2009

Hari2 yang Dilalui

fuh lega aku melalui hari2 aku skang....mmg xsakit pale nk lalui hari2 yg mendatang coz xde something yg menyemakkan mata aku, pe cter ye hari minggu hari tu???jap nk pk...ok sabtu aku bz, ada class tp terpaksa ponteng ada keje kt luar plak...mmg xbesh la...tp mlm tu aku follow my husband g mancing, actually ptg tu xtau nk g mn, so kami turun bw aidil kt taman, then tiba2 je my hubby call kwn dia kt semenyih i think tny psl buah durian ada tak coz ri tu kwn dia ckp ada durian, aku bkn main pelik lg la apa hal laki aku ni, dia bau pon xleh tiba2 lk tny durian....emmm aku diam je lah just wait apa dia nk bgtau aku nnt...tp tup2 member dia ckp xde durian umah dia, tp kt tepi2 jln ada la jual durian kmpg area semenyih tu..then tiba2 dia ckp xpe la jom la kita kuar g jln2 area semyih tu la dia ckp, coz sbnarnya dia nk tunjuk tmpt mancing yg member dia tunjuk tu, 2 days b4 dia dh pegi dgn geng2 dia, tp hubby aku nih kalo bab mancing mmg giler, tdo kt kolam pon xpe...so aku dh tau dh dlm pale die, mesti nk g mancing lg, so aku buat deal ngn dia, okay aku ikut dia mancing tp kena bg aku mkn durian means kena belikan aku durian..hahahha u know what he agree jeng je jeng... so kami pergi plus ngn sorang member hubby so 4 org lah...so smpai sana area dekat tempat mancing tu xde jual durian coz kolam tu kena masuk dalam, ms kt town hubby aku xnk beli coz jauh perjalanan dia nk bau durian kt dlm keta mahu muntah dia.tp bila dh masuk dlm area kolam tu xde durian hubby aku kuar alik g cr durian gk....hahahahah tau pon dh janji mesti kena tunaikan...alik2 jumpa la kt tepi jlln tu, tp otw nk masuk alik kt kolam mancing tu waduh suspen aku, byk kali hubby aku nk muntah smpai aku ckp xpe la abg, letak je la durian tu kt luar sedekah la kt sape2 xyh la bw...cian aku tgk dia, sj je aku nk seksa dia padahal dh tau seksa dia ngn durian tuh hahahaaha.....tp punya la hubby aku contorl n thn nk bg sampai kt kolam tu gk..last2 sampai n moralnye aku bleh mkn durian yeeeyyyyyyyyy thanksss abg muah muah muah...ada pic ms mancing nnt aku upload....fuh penat giler n boring giler aku tunggu dia mancing smpai aidil pon dh ngamuk...emmm lewat mlm gk kami blk..ponat tul....

No comments: