Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

Betul2 ikut perangai aku

Aku penat btul skang dgn kerenah sikecik junior aidil ni, bak kata dak2 ofis aku la, panggil aidil tu junior pada aidil zafuan ke zakuan ntah aku pon xtahu la, pemain bola malaysia tuh...tp xpe la at least sonang dak2 ni nk ingt si junior sorang nih. aduiii mmg kuat sgt merajuk, mmg sebijik perangai aku ms kecik2 dulu mama aku ckp, baru aku tahu betapa huh ponat mama aku dulu nk layan aku yg sorang nih bila aku sendiri laluinye, then degilnye mak aiii mmg sebijik sgt lah ngn aku, kalo dia kata itu, itu lah, so am i...kalo dia nk apa2 kena terus g amik, lambat ckit huh konpem majuk dh xnk dh benda yg diminta...tp mmg enjoy lah dgn junior nih, mmg klakar walaupun dlm pd ms yg sama btul2 memenatkan aku dgn kerenahnye...smlm mmg nasib baik ah, muka dia terhumban masuk dlm toilet bowl huhuhu...mmg bahaya lah tinggal budak dlm toilet walaupon sekejap, lebam gk pipi dia, cian dia, tp yg klakar nye dia xnangis lama, my boy ni mmg tabah n kuat huhuhu then terus marah kt toilet bowl tuh sambil tunjuk2 kat aku,kiranya cm toilet bowl tu la buat dia...ermm lps tu apa lg terus mandi ngn papa dia.lately ni time sabtu ahd mmg pack sgt mmg bz sgt ke sana sini with my dad huhuhu....tp xde amik gmbr lk kerenah2 junior tuh..mmg tergelak la papa aku dgn kerenah aidil tu, mmg byk mulut sgt2 lah mmg jenuh my dad duk layan huhuhu...junior tuh klakar sgt sampai sume ske sgt2 lah ngn die.last week we all sibuk crkan keta tuk my mum. my mum nk CRV yg model lama tuh, tp mmg susah sgt lah nk jumpa coz 1st model kan bila jumpa condition xelok lk, huh ponat lah dgn aidil pon ponat tp dia ske je kalo jln2 tp last2 my dad berkenan dgn mercedes masterpiece tuh hahahah klakar lah papa aku tuh.nk crkan keta tuk mama aku dia plak yg dpt, dia beli plak tu.skali bgtahu mama aku dia xnk bw dia ckp takut sb keta bsr, dia nk CRV gk, pujuk punya pujuk sejuk la dia bila papa ayu next year belikan tuk dia kononnye xjumpa lah CRV tu...kuang3333...tp okayla thn depan bkn lambat lg pon dr skang...ada2 je lah mama aku nih...daa dulu lah nk sambung keje

No comments: