Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Bunga





Jumaat lepas dh kebetulan aku kuar g mkn kt restaurant aku waktu lunch time, and area kedai aku tu ada nursery pokok2, so aku singgah la coz m
mg dh lama nk singgah cuma xberkesempatan. actually pokok2 tu aku nk sgt beli sb nk letak kt ofis bg nampak seri ckit table ofis aku tu, penuh ngn buku2 n paper2 je
mcm xsyok plak...jd bila dh singgah, mak aiiii aku rs cm nak beli sume pokok, sume cantik2, plan nk beli satu je tp disebabkan sume cantik2 jd aku terbeli la 2 huhu bleh ek terbeli, hehehe
gaji ujung bln ni aku nk g beli lg 2 mmg dh aim dh pokok2 tu tp aku nk letak kt umah aku la plak, hehehe....jom kita tgk poko2 yg aku beli tu dlu
.
.
.
.
.
.
ini yg tecik je sb tuk hias tel aku tu...yg besar ckit ni yg paling aku ske
.
.
.
.
.
.

taraaaaaa ni ha..pokok ni dh lama aku idamkan hehehe....


okay habis cerita pokok2 aku, cter pasal aidil ckit yg aku hantar dia duk ngn nekma dia kt kg...btw aku dpt rskan aidil mrh sgt2 kat aku sb lately ni mmg dia dh xnk ckp langsung dgn aku bila col, mula2 ri tu nk juga ckp sekejap tp skang langsung xnk, xsampai hati plak aku buat dia cm tu, tp terpaksa sb aidil dh terlalu besar untuk mas
ih breastfeed then dlm ms yg sama aku pun dh xlarat coz mmg aku dh kering susu so that bila dia breastfeed ayu yg akan sakit..dalam raya ke2 atau ke3 my mum akan dtg kl bersama aidil, hopefully dlm
ms seminggu eh almost 2 weeks aku tinggal aidil tu, lps jumpa aku nnt dia dh lupakan susu badan aku n harap sgt2 dia xmrhkan aku....akku teringin sgt nk peluk cium aidil n nak dia cium aku...kita tgk gambar2 dia dulu la....dh sedih
plak hati ni bila ingtkan aidil....
.
.
.
.

pantang jumpa benda ni nk naik....


ni ms show keta kt putrajaya, anak n bapak sama ske sgt layan keta, sanggup berpanas tgk race keta masa tu kt putrajaya, aku ni terpaksala tunggu kt keta....

No comments: