Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

Kisah Bunga

Selama dh nk masuk 27 tahun aku hidup ni
aku xpernah terfikir pon pasal2 bunga ni...
tp lately aku macam addict plak nk hias rumah dgn bunga bungaan
hahaha....
b4 semlm aku beli bunga yg xpenah2 terpikir nk habiskan duit tuk semata2 that flower
tp aku sanggup kuarkan duit for that..
tp b4 smlm tu aku dh beli byk bunga yg biasa2 coz pasu kecik2 byk org hadiahkan
tp smlm aku kuarkan 70 hinggit tuk beli bunga n pasu je...aduhaiiiii
layan je la bunga2 tu jap lg
tp aku mcm blom puas lg beli bunga2 ni plak...
weekand ni nk ajk my hubby g cr..
yg dh beli b4 this sume pandai2 aku je...
then masuk pasu pon main masuk je xde hias2 or deco2 pon just put like that only..
kelakar la aku ni xde seni n xde jiwa perempuan langsung...
ni br sikit nk masuk jiwa kepermpuanan nih kecoh dgn bunga lak...
mcm klakar plak aku tiba2 layan bunga nih.....

No comments: