Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 18, 2010

cuba putus susu badan aidil....

smlm aku cuti coz pengasuh belum blk dr kg,
then satu hari duk ngn aidil ber2,
pg kuar g byr wajaku..hehe terlambat byr plak bln ni,
sbnye my hubby buat hal,
last month aku minta dia byr sewa umh,
selalu aku yg bank in kan tp aku bz sgt minta tlg dia,
tp cuai punya pasal then xcheck, dia salah masuk satu no so terus ke akaun org lain,
then lps 2 3 hari t.umah msg aku nape xbank in duit,
blur la aku, then check huh masuk akaun org lain upernye
pe lg check dgn bank la nama tel org tu,
minta dia bank in blk, mula2 ckp ok mlm dia transfer blk,
skali xtransfer daaaaa mengong....
then minta la tangguh next gj byr t.umh coz mn aku nk korek duit byr sewa tu,
then bln ni aku byr 2 bln terus, so dia keta aku hold smpai la smlm br byr coz hubby dh ugut2 minah tu nk report polis,
dia ckp minta tangguh coz dh guna..ok fine lps raya cina dia nk bg,
sib baik bg....so settle la cter tu....
then lps byr wajaku tersayang...g shopping ngn aidil
sj beli brg dapur ckit n jln2
then blk umh masak ckit then aidil mkn dia tdo b4 dia tdo biasala nk neneng,
tp dh 2 3 hari aku ckp kt dia neneng sakit, dia tlg gosokkan then still nk isap
huhuhu tp sakit giler wooooo coz susu dh kurang dia hisap fuh adui haiii
the ptg tu aku pk saja nk letak gincu, then bila dia minta aku ckp neneng darah sakit,
dia pon dgn hati sedih ok ibu, huhuhu
so ptg sampai mlm dia xhisap then nk tdo,
dia mmg selalu neneng tp bila tgk merah dia xnk
cuma bila jaga tgh mlm tu yg payah dai still nk juga,
so terpaksa la bg kejap,
tp at least aku dh berjaya kurangkan dia neneng...huh...
harap2 berjaya hari ni plak....
wish me luck....

No comments: