Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

Ada lg satu cter nk bgtau...

heheeh kes ni terjd smlm,
smlm aku, hubby n my baby boy tuh sape lg aidil lah,
kuar g mkn, my hubby nk mkn steak,
huh...aku ikut je lah,
dia nk mkn yg kt phoenix tuh,
dia ckp sedap...okay la aku rs ms g beli dulu..
pastu bila sampai kt parking keta,
dia ckp ujan la syg, kt kedai tu xde teduh,
cian aidil nnt kena ujan...
huh...then dia ckp kita g kt chop n steak kt seri kembangan tu je lah
for me no prob, me ni bantai je sume mknan,
die je yg milih,hahahha...
tp cian ah dia teringin yg kt phoenix...
beria ria pujuk aku suh aku blanja...
pe daaaa....last2 dia gk byr coz aku bz ngn aidil...
tp bleh tak dlm keta dia minta aku ganti plak...
hahahahah.....
mmg tak ah...aku tak mau ganti...
eh aku nk cter psl lain lah..
kay masuk story sbnrnye...
then blk umah lps mkn aku masuk dapur...
nk panaskan air ubat aku...
tuk mlmnye lum minum lg...
lps buka api dapur terus kuar g duk kt luar dgn hubby n baby...
then aidil ngntuk nk tdo...
aku bw masuk bilik dodoikan dia tdo...
tau tak aku dh lupa pasal air aku..
hah....aku pon nk inform kt my hubby...
then aku plak tertido...
tup2 hubby aku kejut,
marah2 ckp aku ni pelupa sib baik xmeletup dia ckp,
kendi aku rebus air ubt aku habis tembus,
mmg lama giler duk on atas dapur,
aku pasang api plak kuat...
huh takut giler aku...
then dapur gas aku plak rosak....
sb sisa kendi yg cair tu melekat kt dapur tuh...
hari ni nk kena cr dapur br lk...
dasyat kan aku ni...
lupa benda2 mcm ni...MERBAHAYA....
berbakul2 aku kena mkn kerepek yg dibuat oleh my hubby tuh
kah kah kah kah...xpe ah leh simpan kepek tuh buat mkn time raya...
end up...daaaaaaa

1 comment:

Anonymous said...

salam perkenaln to akak..

suhaidasupalio.blogspot.com