Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

Kenapa perlu ada perasaan hasad dengki

Entry kali ni luahan hati aku yg membengkak hanya kerana xdpt nk lepaskan hanya krn pkkan tak mahu pergaduhan dan masih mahu menjaga hati, tp kenapa aku sj yg hanya pk nk jaga hati org, n pk krn saudara.jenis aku, kalo org dh bgtahu something to me n remind me "DUN TELL ANYONE" so means cannot open my mouth at all, so i will do that, even 1 person also i wont tell it, but y others cannot do. WHY!!!!WHY!!!!!WHY!!!!!!!! then why i always want to talking2 with that kind of person if i know dia tak boleh harap hampeh, xleh nk pegang pd janji....ntah apa yg aku ske pon aku xtahu sdgkan itu bkn perangai aku. my husband also said why his wife now too much talking something bad...ah pedulik aku dh dgn org2 yg bleh bw aku ke neraka jahanam ni. so that baik aku diam..manusia ni bila dh ada PHD(perasaan hasad dengki) yang tinggi dlm hati itu lah jdnya, ada aje yg xkena pd org tu or org ni...i will be ayu yg dulu, ayu yg hanya pk kan kebaikan dan hanya buat something yg membanggakan my parent.tp 1 day aku akn luahkan juga, kalo perang pun perang lah coz sampai bila nk sedar kalo org asyik mengalah, so that dia akn pk what ever yg dia buat adalah btul.SDGKAN TAK BTUL, CAM SIAL JE.cayok2 cayok2 ayu boleh....

No comments: