Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 24, 2009

kenapa????kenapa???kenapa???

aku tension, aku penat, aku marah, aku geram....kenapa perasaan2 yg xbagus semua ni ada dlm diri aku ni...aku nk bercuti relaxkan pikiran aku.....kenapa aku yg perlu tanggung sume ni, hanya kerana silap buat keputusan??? sampai bila ia akan menghantui aku..sampai bila2 pun ia akn tetap menghantui aku selagi DIA tidak ubah perangai...sampai bila2 pun DIA akan buat aku tetap membenci dirinya walaupun aku ttp belajar untuk terima DIA kembali..kenyataannya mmg susah tapi itulah kenyataannya...aku mmg terlampau geram tp menyesal skrg mmg tak ada gunanya..apa yg jd ttp sudah terjadi, yang penting sekarang hanya perlu menerima but how???????????aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........................aku tak boleh terima,mmg tak boleh..mama papa i miss both of u so much.mama what ever u said b4 all true and all happen to me now, y b4 this i wouldn't hear ur advise to me...y...y...y...now what u said also true no meaning to regret coz everything already happen just try to accept it.pengajaran tuk aku, what ever happen after this, dun't think bout other feeling 1st, just think about ur feeling 1st,mmg nmpak mcm pentingkan diri tp itu lebih baik krn nnt kita akn merana....aku benci DIA mmg aku BENCI, apa yg ada hanyalah kesian...

No comments: