Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 28, 2008

Kita hidup di dunia ni....

ahhhhhhhh aku mmg geram n sakit hati dgn manusia yg bernama ............. hampeh tullllll......hanya tahu bermuka2 n hanya tahu mencari kesalahan org lain sdgkan kesalahan sendiri depan mata tp nk sorok pd org dgn hny tutup dgn sehelai kain yg nipis.......hampeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh,xguna punya org, dh la ske ambik hak org mengaku hak sendiri hanya semata2 dia yg memegang majority.....aku xkisah kalo xmelibatkan aku, tp ini dh melibatkan ni mmg dh lebih arrrrrrrrr......tp aku xleh nk buat apa,,ckp xleh coz dh diberi nasihat supaya kita hanya wait n see permaianan dia....tp bila hati aku sakittttt nnnnn nyammmmmpaaaaaahhhhh gileeerrrrrrrrr........ingtlah wahai dot dot n dot dot tu....kita hidup ni cuma skali,lambat laun org akn tahu gk laaaaaaaa,nnt hang gk la malu......kitaorg nk bg hang malu je thats y kitaorg diam laaaaa.....hampeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...korang tahu la betapa geramnye aku kalo kira h aku tu

No comments: