Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 14, 2008

aku bosan tul dgn life sekarang...problem xyah ckp mmg bertimbun...

knape life aku mcm ni, asyik boring n penuh dgn masalah yg xleh di kongsi dgn sape2 pon,menyebabkan pale aku btul2 sesak n nafas pon btul2 sesak, even dgn husband sendiri pon aku xmampu nk ceritakan apatah lg dgn org lain...aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh btul2 mentensionkan aku nasib baiklah buah ati yg tersayang ada,kalo dia xde ntah apa akn jd pd aku, bunuh diri agknye.tp sebenarnya mslh yg dtg tu sume aku yg cr sendiri so that aku xleh nk salahkan sape2 pun,yg mampu aku buat skang berdoa je la supaya life aku akn berubah......

1 comment:

nojie said...

as'kum....
biasa laa setiap ada masalah tersendiri...
so nak hilang kan tension kena gak cite kat org betui tak