Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 21, 2008

Picture aidil dlm perut yg scan 3D dh tak de dh


Ini masa aidil baru keluar hospital tau,baru balik rumah nek ma dia,masih berbungkus tp sekejap je pastu aidil ni bukan boleh org bedung,nk free je nnt akn menyusul yer pic aidil yg nk free.tp apa yg buat aku betul2 tension dgn kedai tel ialah,ada ke patut dia pergi reset aku punya memory card tanpe pengetahuan aku,habis sume gmbr aidil yg scan 3D masa aidil dlm perut lg hilang.mahu nagis aku rs kt kedai tu gk.org tak tahu betapa bernilainya picture tu pd aku.yer la mahu taknyer itula satu2nyer copy yg aku ada.bknnya aku mengandung tiap2 tahun pun,even aku mengandung pun baby lain2 kan.bengang ni.yg hard copy punya aku pegi laminate pastu rosak itu yg aku bengang sgt bila yg dlm memory card tu tak ada.aku xsempat nk transfer ke computer aku.tp tak apa adik ibu masih ada sekeping yg adik tgh isap jari the only one yg tinggal.

No comments: